Vi støtter i år Hjernebarnet med 70.000 kr.

Spilnu.dk støtter i år udsatte børn og unge i Danmark og denne gang med hele 70.000 kr. Og vi inviterer som altid sportsstjerner fra Nordjylland til at hjælpe os med at få donationen højst muligt op, ved at yde deres bedste i den gode sags tjeneste. Denne gang var det Mark og Tobias fra Aalborg Håndbold, som skulle tage udfordringen op.

Vi besluttede at donere 10.000 kr. pr. skud som bliver lagt på målets overligger af Aalborg Håndbolds Tobias Ellebæk og 10.000 kr. for hvert mål, som Mark Strandgaard kunne score med en skruet bold fra tribunen. De fik hver 5 forsøg til at ramme henholdsvis overliggeren og i mål, og de har tilsammen skudt 70.000 kr. hjem til donationen.

I fællesskab med vores brugere blev der nomineret 5 organisationer, som laver velgørende arbejde for udsatte børn og unge i Danmark. De nominerede organisationer var: Julemærkefonden, Skyggebørn, BROEN, BHOV og Hjernebarnet.

Hjernebarnet fik hele 37% af stemmerne, og de har derfor d. 6. marts modtaget en check på 70.000 kr. Hjernebarnet er en organisation som støtter familier, der aktivt tager del i træningen af der hjerneskadede børn.

På billedet ses Mads Peter Veiby og Hjernebarnet med checken på 70.000 kr.

• velgørenhed